Topkwaliteit LED-verlichting
Winkelmand 0

Veel gestelde vragen

Hoe gaat het bestellen in z'n werk?

Winkelen in de webwinkel van Verlichting for All is zeer eenvoudig. Als eerste kiest u via de menubalk een productcategorie, bijvoorbeeld Hanglampen. Klik vervolgens op een van de producten. Op de productpagina treft u alle informatie aan. Met de knop 'In winkelmand plaatsen' plaats u het product in uw winkelwagen die u rechtsboven kunt uitklappen om de inhoud te bekijken. Daar vindt u ook de knop 'Afrekenen' die naar de winkelwagenpagina leidt.

Vul op de pagina 'Adres' uw factuuradres en eventueel een afwijkend afleveradres in, bijvoorbeeld uw werkadres zodat u daar het pakket kunt aannemen. Op de pagina 'Betaling' kiest u de gewenste betaalmethode.

Op de pagina 'Overzicht' wordt uw bestelling samengevat. Controleer uw bestelling en klik op 'Bestellen' om de bestelling te plaatsen. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kunt u nu afrekenen. Vervolgens ontvangt u automatisch een factuur per e-mail. De bestelling nemen we zo snel mogelijk in behandeling.

Terug naar inhoudsopgave

Is het verplicht om een account aan te maken?

Nee, het is niet noodzakelijk om over een account te beschikken als u een bestelling wilt plaatsen.

Terug naar inhoudsopgave

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de webwinkel van Verlichting for All kunt u kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  1. iDEAL
    Betaling via uw eigen bank indien u een rekening hebt bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
  2. Bancontact (Mister Cash)
    Betaling voor onze Belgische klanten via Bancontact (voorheen Mister Cash).
  3. Sofort
    Betaling voor onze Duitse klanten via Sofort Banking.
  4. PayPal
    Betaling via creditcard (MasterCard, Visa, American Express en Discover), een aan PayPal gekoppelde bankrekening of uw saldo bij PayPal.
  5. Creditcard
    Betaling via creditcard met logo van MasterCard, Maestro, Visa of American Express.
  6. Bankoverboeking
    Per e-mail ontvangt u het rekeningnummer waarnaar u het bedrag kunt overmaken.
Terug naar inhoudsopgave

Ik wil niet online betalen. Kan ik het bedrag via mijn bank overmaken?

Ja, tijdens het afrekenproces kunt u aangeven dat u het bedrag per bank wilt overmaken. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling in behandeling genomen.

Terug naar inhoudsopgave

Uit welke verzendmethodes kan ik kiezen?

Uw bestelling wordt door onze pakketdienst bij u thuisbezorgd. De verzendkosten bedragen € 6,95.

Terug naar inhoudsopgave

Kan mijn bestelling onder rembours verzonden worden?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om uw pakket onder rembours te versturen.

Terug naar inhoudsopgave

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 6,95.

Terug naar inhoudsopgave

Kan ik mijn bestelling aan de postbode betalen?

Nee, op dit moment is verzending per rembours helaas niet mogelijk.

Terug naar inhoudsopgave

Wat is de status van mijn bestelling?

Per e-mail ontvangt u bericht zodra de orderstatus verandert, bijvoorbeeld wanneer uw bestelling verzonden is.

Terug naar inhoudsopgave

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voorradige producten worden normaal gesproken dezelfde werkdag verzonden. Wilt u weten of het door u gewenste product voorraad is? Neem dan telefonisch contact met een van onze winkels op.

Terug naar inhoudsopgave

Wat als ik niet thuis ben zodra de pakketbezorger voor de deur staat?

De pakketbezorger biedt het pakket de volgende dag opnieuw aan. Als u beide afleverpogingen mist, ontvangt u een notitie in de brievenbus waarop staat waar u het pakket kunt ophalen.

Terug naar inhoudsopgave

Wat voor garantie krijg ik op de bestelde producten?

Verlichting for All biedt altijd 5 jaar garantie op haar producten. Wij geven om onze producten en doen logischerwijs onze uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Desondanks komt het wel eens voor dat een bestelling tijdens het transport kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Terug naar inhoudsopgave

Mijn bestelling is niet compleet of de verkeerde producten zijn geleverd. Wat nu?

Uiteraard lossen we het probleem zo snel mogelijk op. Neem contact met ons op en geef aan wat er niet klopt. U kunt de verkeerd geleverde producten op onze kosten terugsturen via PostNL.

Terug naar inhoudsopgave

Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren, zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. Het bedrag dat u betaald heeft ontvangt u terug en maken wij binnen 14 dagen aan u over.

Terug naar inhoudsopgave

Kan ik de bestelling retourneren?

Klanten van Verlichting for All hebben na levering van de bestelling een herroepingsperiode van 14 kalenderdagen. Als klant kunt u uw bestelling dan zonder opgave van reden binnen 14 dagen ontbinden. Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. U kunt de bestelling retourneren tot 14 dagen vanaf het moment dat u gebruik heeft gemaakt van ontbinding.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen. Wij verzoeken u vriendelijk het factuurnummer, (eventueel) de reden voor het retourneren, alsmede uw telefoonnummer te vermelden. Wij nemen dan contact met u op om de retournering verder af te handelen.

U kunt de bestelling zelf retourneren naar onze winkel in Uden. Het is ook mogelijk om de bestelling op uw adres door onze koerierdienst te laten ophalen voor € 6,95. Verlichting for All zal het door u betaalde bedrag, exclusief de eventuele verzendkosten voor het retourneren, aan u terugstorten binnen 14 dagen, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Voor het terugbetalen van al betaalde bedragen hebben wij uw bankrekeningnummer nodig.

Terug naar inhoudsopgave

Het product is in beschadigde of defecte vorm bezorgd. Wat moet ik nu doen?

Indien het door u bestelde product in beschadigde of defecte vorm is bezorgd, zorgen wij ervoor dat de bestelling gratis door onze koerierdienst op uw adres wordt opgehaald. Vervolgens ontvangt u zonder meerkosten een nieuwe bestelling van hetzelfde product of dezelfde producten. Neem in dergelijke gevallen contact met ons op zodat we dit voor u in orde kunnen maken.

Terug naar inhoudsopgave

Ik wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar inhoudsopgave